Αγαπητοί πελάτες, η λειτουργία του www.limoda.gr είναι περιορισμένη

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση των παραγγελιών σας, παράπονα ή επιστροφές, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών στο info@limoda.gr.

Αλλαγές, Επιστροφές και Καταγγελίες

Καταγγελίες προϊόντων

  • Πώς γίνεται η υποβολή ενός παραπόνου:
    • Παρακαλούμε συμπληρώστε το έντυπο καταγγελίας (επιλέξτε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ).
    • Στο πλαίσιο της συμπλήρωσης του εντύπου καταγγελίας, θα σας ζητηθεί να επισυνάψετε φωτογραφίες των προϊόντων που έχουν υποστεί ζημιά. Δεν είναι πάντοτε αναγκαίο να στείλετε πίσω τα προϊόντα προκειμένου να επικυρώσετε το αίτημά σας.
    • Παρακαλούμε περιμένετε μέχρις ότου αποφανθεί το τμήμα παραπόνων/καταγγελιών. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email εντός 3 εργάσιμων ημερών το αργότερο, ώστε να συμφωνήσουμε για τις επόμενες κινήσεις. Όλες οι καταγγελίες/παράπονα διεκπεραιώνονται εντός 30 ημερών το αργότερο.

Επιστροφή προϊόντων

  • Τι πρέπει να κάνετε όταν πραγματοποιείτε μια επιστροφή:
    • Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων στη διεύθυνσή σας συμπληρώνοντας το έντυπο επιστροφής (επιλέξτε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ).
    • Θα σας αποστείλουμε τα απαραίτητα έγγραφα στα εισερχόμενα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου προκειμένου να στείλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς.
    • Θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας το αργότερο έως 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων στη διεύθυνσή σας.
    • Στέλνετε τα αγαθά σε ελληνική διεύθυνση.
  • Τι πρέπει να προσέξετε:
    • Τα προϊόντα δεν πρέπει να φέρουν σημάδια φθοράς, χρήσης ή να έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά.
    • Τα προϊόντα πρέπει να έχουν συσκευαστεί προσεκτικά, ιδανικά στο κουτί στο οποίο στάλθηκαν σε εσάς, προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε ζημιά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
    • Παρακαλούμε μην στέλνετε πίσω τα προϊόντα με αντικαταβολή καθώς δεν μπορούμε να δεχθούμε τέτοιου είδους αποστολές.
    • Λόγω εκτελωνισμού, θα πρέπει να αφαιρέσουμε αυτό το ποσό από την τιμή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.
    • Δεν προσφέρουμε δωρεάν υπηρεσία επιστροφής. Τα έξοδα επιστροφής καταβάλλονται από τον πελάτη.

Αλλαγή προϊόντων

  • Το ηλεκτρονικό κατάστημα Limodashop δεν επιτρέπει αλλαγές ενός προϊόντος με κάποιο άλλο. Εάν το μέγεθος των προϊόντων που έχετε παραγγείλει δεν σας εξυπηρετεί, παρακαλούμε συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής και υποβάλετε μια νέα παραγγελία. Στη συνέχεια, εμείς θα επιστρέψουμε τα χρήματα στο τραπεζικό σας λογαριασμό.

Διεύθυνση αποστολής:

Η διεύθυνση αποστολής θα παραδοθεί στο email σας αφότου συμπληρώσετε τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά έντυπα που προαναφέραμε.

Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών

Με ισχύ από τη 15η Φεβρουαρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θεσπίσει μια πλατφόρμα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλύουν διαφορές που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τους χωρίς να απαιτείται να εμπλακούν σε δικαστικές διαδικασίες. Η συγκεκριμένη διαδικασία επίλυσης διαφορών είναι διαθέσιμη στον παρακάτω εξωτερικό σύνδεσμο: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Η Next SALE s.r.o. δεν υποχρεούται και δυστυχώς δεν μπορεί να συμμετάσχει σε εναλλακτικούς εξωδικαστικούς συμβιβασμούς.

Διαχειρίστρια ηλεκτρονικού καταστήματος

next SALE s.r.o.
ID: 01558951
VAT: CZ01558951
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
ΤΣΕΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν ξέρετε τι να κάνετε;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

Ενημερωτικό δελτίο

Σας ενημερώνουμε για εκπτώσεις και εκπτώσεις μέσω e-mail. Ετοιμάζουμε επίσης διάφορα οφέλη για τους πελάτες μας.